slide show

Lång skoldag

En bild från skolan idag

 

Hej på er! Satt kvar i skolan till klockan 4 idag, fick gå lite tidigare, skönt det! Ska ju sitta till halv fem från måndag till onsdag egentligen för att få så mycket gjort som möjligt. Imorgon sitter jag nog också till klockan 4 på grund av att vårat schema denna vecka är lite ändrat. Nu har vi bara lektioner där vi får jobba med vad vi behöver, om vi har rester eller något annat. Vi hade kemi prov och spanska prov idag också, nationella, hoppas att det gick bra!

 

Vaknade av något riktigt obehagligt i morse. Det åskade nämligen och det är någonting som jag verkligen inte tycker om, då man ska ut menar jag. Då man sitter inomhus är det ganska mysigt ändå. Så, fick gå ut i spöregn och åska då jag skulle ta mig till spårvagnen för att komma till skolan idag.. Ush. I alla fall, är hemma nu och har precis fått i mig lite mat! Ska sätta mig och plugga en stund, har riktigt mycket saker som ska lämnas in den här veckan, 3 prov imorgon och lite annat smått. Måste hitta mitt tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0