slide show

Ingen bra dag idag

Hej allesammans. Idag var det verkligen ingen bra dag. Har haft riktigt mycket press på mig, har gjort flera prov, suttit i skolan till klockan fyra, har svimmat (men det tar jag inte upp här, blev antagligen för varmt), har svettats, sprungit runt på stan. Den enda grejen som fick mig lugn var en kvälls fika med KadriyeCoffee's uteservering.

Gick ju på stan en stund och fick med mig världens sötaste klänning och en svart vanlig gullig byx/shorts-dress, båda sitter perfekt och är "the one" dresses of the summer!! Visar er förmodligen någon dag framöver. Är riktigt trött just nu så ska bara lägga mig och sova, ska upp vid 6 imorgon som vanligt. Den här veckan har känts väääldigt seg måste jag säga, det har gått riktigt långsamt. Tar och läser några sidor i en bok från skolan, sen sover jag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0