slide show

Smink hörnan

Här sitter jag och gör mig i ordning!

 

Som jag sa igår, skulle visa er min smink hörna där jag sitter och gör mig redo för skolan och annat. Bara en rolig grej! Först har vi en stor låda full med smink! Använder verkligen inte allt som ligger där, det är en massa puder, kanske 10 mascaror och så vidare. Sedan har vi Plattången och hårtorken som är viktiga. Som ni ser så står plattången på någonting, vet inte riktigt vad det är men det är i alla fall till för att det inte ska bränna golvet, för det har jag gjort ett antal gånger! Hårspray och fixspray, en slags hårspray fast mycket bättre (gråa lilla flaskan till höger). Jag har två olika borstar, löshårsborste och vanlig. Sen så har jag två små sminkväskor, ifall jag åker någonstans, packar ner lite smink och så. Osis Dust It volym står där också, bra grej det där! Sist men inte minst, min stora spegel som sitter på garderobsväggen. Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0