slide show

På tåget

Just nu.

 

Sådär! Nu sitter jag på tåget med datorn uppe. Sitter och lyssnar på musik och ska strax sätta på en film. Känns sjukt skönt att äntligen vara påväg. Jag kommer gå av i Stockholm strax efter klockan 7, om en timme ungefär. Sen så kommer jag få vänta i 2 timmar tills min buss går. Bloggar då jag har kommit till Stockholm också, ifall jag får någon internet.

 

Fanny och Emma stog med mig tills jag klev på tåget, fina tjejer! Har med mig mat, chips och allt det där, så det här kommer bli jättebra tror jag! Kommer ju som sagt åka buss i 9 timmar, och lite mer. Hoppas jag får någon sömn iallafall, och att folk för en gångs skull kan vara tysta då man åker. Har med mig kudden också, så jag kommer ta upp två platser och sovaaa! Hörs senare eller imorgon på morgonen!


Kommentarer
Postat av: m'

Åh du är så vacker!

Skulle du vilja göra länkbyte med mig? om du vill :))

2012-01-01 @ 19:16:14
URL: http://maliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0