slide show

Speakers got bass

Såhär såg jag ut idag.

 

Idag har jag bara gått runt med en myströja och svarta jeans, hästsvans på det också! Kom hem efter en lång tur inne i staden med mina fina vänner Felicia och Fanny för en stund sedan. Benen är riktigt trötta nu, i can tell. Känns inte bra att vara pank då man hittar en massa fint i affärerna heller, har hittat byxor, skjortor och väskor som jag kan dö för! Får vänta till min lön helt enkelt.

 

Nu är jag som sagt hemma. Ska ta det lite lugnt en stund nu, läsa bloggar, lyssna på musik och så vidare och sen sätter jag mig och rå pluggar till NO provet som jag ska göra i skolan i morgon, plus 40 engelska glosor som måste göras. Känns verkligen för jävligt att behöva gå till skolan på lovet.. Men men, har man legat sjukt hemma i en hel vecka och missat en massa så får man väl bara ta och göra skiten, speciellt nu i 9an!


Kommentarer
Postat av: julia

vart har du köpt tröjan? :) den var as snygg :D

2012-02-22 @ 18:51:28
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0