slide show

Ricinolja APL

Ricinolja, finns på Apoteket

 

Här är alltså oljan jag snackade om. Fick för ett tag sedan kommentar på min blogresponse där en person tipsade just om denna olja. Har läst lite om den och nu så har jag skaffat mig en sådan! Man ska i alla fall gnugga in oljan i hårbotten, 2-3 gånger i veckan. Man ska låta det verka i ungefär 30-45 minuter och sedan skölja bort det, 2-3 gånger i veckan alltså. På 2 snabba veckor kommer du sedan se en stor skillnad på håret, kan ta en månad för vissa. Då jag var och köpte oljan så sa dom till och med på Apoteket att oljan var populär och att det har stått mycket om den.

 

Om ni vill se så detta funkar så kan ni se före och efter bilder efter 2 veckors/1 månads användning av Ricinoljan HÄR, HÄR, HÄR och HÄR. Hoppas detta funkar i alla fall! Ska först klippa mig som jag inte har gjort på skit länge och sedan börja med oljan!


Kommentarer
Postat av: sofi

jag prövar också den, fast dock inte lika ofta men håret växte ändå fort!:)

2012-02-01 @ 23:58:29
URL: http://sofiikroon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det funkar bara på vissa , skrv det med annars köper folk och tror der funkar men funkar inte på alla

2012-02-02 @ 13:16:15
Postat av: emelie

har hört att vissa får väldigt fett hår och finnar i hårbotten av den..

2012-02-02 @ 17:26:53
Postat av: Anonym

vad kostar en sån?

2012-02-02 @ 20:10:10
Postat av: daniella

Jag använder det då och då, men jag undrar ifall du vet ifall man bara ska lägga i hårbotten eller i hela håret?

2012-02-05 @ 23:32:36
Postat av: Anonym

Vet du om det nästan var slut i Norrköping när du köpte? :)

2012-02-07 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0