slide show

Onsdag

I skolan, just nu.

 

Försov mig ganska så ordentligt idag. La mig riktigt sent igår kväll. Satt uppe och kollade på Sex and the city ett tag så. Kom till skolan halv 11 ungefär och 11.10 hade vi lunch. Jag och min klasskompis Fanny åkte ner till stan och lunchade en stor sallad på Paus. Riktigt gott var det! Någonstans runt klockan 2 så kommer mamma till skolan. Har utvecklingssamtal då, så vi får se vad min mentor har att säga.. Hoppas på en del bra saker i alla fall. Efter skolan drar jag iväg och träffar Olivia en stund på stan! Får se om jag får med mig hem någonting också.


Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

så snygg du är :D

2012-02-15 @ 16:15:10
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0