slide show

Liten shopping

Absolut Torr

 

Blusher & genomskinliga tights

 

Slutade skolan runt 11 tiden, eller då blev jag klar med allting, känns skit skönt! Drog till stan en snabbis och fick med mig detta. En brun blusher som jag tänkt köpa länge och ett paket med 3 stycken genomskinliga tights! Fick dessutom med mig en liten till grej hem, Absolut torr heter det. Man lägger det som en vanlig deodorant och du är torr i upp till 7 dagar, skit bra. Vick med mig en svin snygg kavaj också, visar den senare!

 

Mina skor från Members har kommit också, hämtade ut dom för en stund sedan! Dom är så förbannat snygga, visar dom också senare!


Kommentarer
Postat av: clara

tänkte fråga vart du hade köpt ricconoljan ? :)

2012-02-26 @ 14:00:56
URL: http://fiinasteclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0