slide show

Körde på lockar idag

Körde på söta lockar i mitt egna hår idag

 

Åh!! Känns som att jag bara lägger upp cam bilder nu för tiden, blir så himla tråkigt då ju! Ska försöka hinna gå ut med kameran senare idag, om inte solen hinner gå ner! Om inte, så går jag ut med den imorgon (om det är såhär fint väder såklart) så får ni lite nya och fräscha bilder! Kanske ska börja ta med mig kameran till skolan till och med, så jag får med lite bilder varje dag! Sitter i alla fall i skolan fortfarande och har rast för tillfället. Väntar på att den sista lektionen ska börja, matematik. Vi har prov nu också, kan inte ett skit känns det som! Kommer ändå få göra om det, så det är lugnt!

 

Efter skolan, om en och en halv timme ungefär, så ska jag upp till Klockaretorpet en snabbis och göra ett litet ärende. Därefter ska jag åka ner till stan och möte upp en bra vän till mig, vi tänkte käka och kika runt lite. Förut, på lunch rasten så åkte ju jag och Fanny ner och åt på McDonalds. Vi hade en lååång rast så vi passade på att kolla runt i butiker lite, eller vi fann bara gå in till Ginatricot. Fick med mig en snygg tröja som kommer passa fint till sommaren, visar den då jag kommit hem!


Kommentarer
Postat av: matilda

åh vad fint håret va! :)

2012-02-29 @ 14:52:06
Postat av: Malin

vad använder du för locktång? :)

2012-02-29 @ 15:14:10
URL: http://maleyn.blogg.se/
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2012-02-29 @ 16:41:34
URL: http://linneaphoto.blogg.se/
Postat av: Fredrika

SV: tack så jätte mycket och detsamma! :) har du några planer för helgen som kommer? :)

2012-02-29 @ 19:25:23
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0