slide show

Hellow!

Jag och min vän Olivia igår!

 

Hej på er allihopa!! Hur har ni det? Jag har det jättebra faktiskt! För tillfället så sitter jag hemma hos Fanny nu och kollar runt lite på datorn. Har precis tagit en dusch, så nu känner jag mig jätte fräsch! Har varit vaken till ungefär 5 i natt och vaknade runt 9 på morgonen, jag som trodde att jag skulle få sova ut nu efter lovskolan och allting. Sover ut idag istället! Gårdagen/kvällen spenderades med mycket gott folk. Vi lyssnade på musik och hade det jätte roligt! Ikväll ska jag och Fanny över till Jonas och käka pizza och kolla på film, kommer nog bli bra!

 

Nu ska jag i alla fall ta och torka håret, sminka mig och ta på mig lite kläder. Vi ska in till stan då vi är klara, ska fylla på både mitt busskort och pengar på mobilen, därefter ser vi vart vi drar oss. Ska till Jonas runt 9 tiden ikväll! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: amanda en blogg om mig och mina salukis!

HEJ PÅ DIG! Jag har dragit i gång en tävling på min blogg! Och det är en tävling om att bli avritad! Super kul eller hur!? I vilket fall kolla in på min blogg och läs om vad du ska göra för att få vara med”!

2012-02-23 @ 17:32:05
URL: http://salukis.webblogg.se/
Postat av: emma

varför går du i lovskola?

2012-02-23 @ 18:23:56
Postat av: Magnus

Hej vännen! Tänkte jag skulle göra dig uppmärksam på att bloggextra.se har en supertävling där man kan vinna smink från ELF för 600kr! Kolla in :) http://www.bloggextra.se/#tavling

2012-02-23 @ 22:48:56
URL: http://www.bloggextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0