slide show

Eyes Lips Face

Mitt smink från E.l.f!

 

Hämtade ut mitt paket förut och grattis till Malin Svensson som gissade först på att det var sminket från E.l.f! ÄR riktigt nöjd med allt jag har fått, och alla 7 sakerna gick på drygt 100 kr!

 

1. En vanlig, ren ögonfrans/ögonbryns borste! Tänkte använda den då jag lägger ricinoljan på ögonfransarna och ögonbrynen, perfekt till det!

2. En mascara med två penslar, en vanlig och en vattenfast!

3. Ett skit snyggt svart/grått glittrigt nagellack. Precis ett sådant jag har letat efter, skit snygg färg! Tänkte faktiskt använda det redan ikväll.

4. Två läppstift i två olika färger. Ett vinrött som jag älskar och det andra är lite mer ljusare röd/rosa.

5. Pumpling läppglans med två läpp penslar. Gör att läpparna fylls på lite med hjälp av det vita glanset. Det smakar mint och jag älskar den där "svid" känslan! Det andra glanset är för att få lite färg på läpparna.

6. En vanlig puder/blusher borste. Min andra gamla är jätte äcklig nu, så beställde hem en ny helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0