slide show

Jenni's nails

Hur snygga är dom inte?

 

Kommer ni ihåg, för ett ganska bra tag sedan då jag berättade om en tjej som heter Jenni som fixar sjukt snygga naglar? Jag fixade ju mina hos henne också, blev riktigt nöjd och visade dom för er till och med!

 

Det jag ville komma fram till var att Jenni har ett super erbjudande nu! Just nu gör hon gele naglar för ENDAST 200 kr! I priset ingår valfri dekoration, design, längd, färg med mera! Ordinarie priset är 350 kr, så passa på nu då det är så billigt! Funderar själv på det!

 

Så, om ni är intresserade av detta och vill få snygga naglar så kan ni nå henne på detta nummer, smsa eller ring henne och boka tid: 073-9275065


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0