slide show

I'm helpless like a child lost in the dark

Bild på mig från igår.

 

Kom hem för en liten stund sedan! Har varit med Nina, Johanna, Olivia och Fanny hela kvällen. Har gått hit och dit med en massa väskor, riktigt tung dag!

 

Nu så har jag inte ätit på ett bra tag så ska nog göra lite te och mackor, mumma! Just nu sitter jag iallafall med en handduk på huvudet, skönt med en dusch! Tänkte sätta på en film och bara ta det lugnt! Är jätte trött och har huvudvärk så jag lägger mig direkt efter filmen.


Kommentarer
Postat av: sofia

vad heter din plattång? :)

2011-09-15 @ 20:52:19
Postat av: sofia

alltså märket

2011-09-15 @ 20:53:18
Postat av: julia

vart har du köpt tröjan? :)

2011-09-17 @ 11:01:08
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0