slide show

Fryser till is

En snabb bild på mig nyss.

 

Kom hem för ett tag sedan och nu ligger jag i sängen och värmer mig. Så jävla kallt det börjar bli ute nu på kvällarna. Nästan så att snön kan komma när som helst.. Ikväll har jag iallafall varit med Nina, Olivia och Fanny. Därefter så fick jag skjuts hem och nu tar jag det bara lugnt. Ska alldeles strax sätt på en film och sedan sova. Blir trött jätte snabbt nu för tiden.

 

Imorgon så går jag upp vid 6, tar en dusch, fixar mig och drar till skolan. Börjar halv 9. Då skoldagen är slut så träffar jag och Nina brudarna, vi skulle hitta på någonting så får väl se vad det blir. Men nu så säger jag godnatt och så hörs vi imorgon som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0