slide show

Just got home

Jag just nu. Trött tjej!

 

Hej! Har precis kommit hem. Idag så har jag och Nina. Det har regnat och varit blött hela dagen, riktigt äckligt väder. Vill bara att snön ska komma, skiter i om det är kallt men vill inte ha det äckliga blöta vädret. Har ätit i Klockaretorpets kiosk idag också, älskar deras mat! Det är söndag, slapp söndag, så vi har inte gjort så mycket mer än det.

 

Nu ska jag städa mitt rum och efter det så drar jag ut och springer ett tag! Måste få igång min kondition lite. Sätter upp tofs, stoppar in musik i öronen och försvinner i min egna värld. Love it! Hörs lite senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste säga att du passar med ditt naturliga hår, utan löshår då.

2011-11-20 @ 22:19:25
Postat av: emma- photo and a little bit of hope

Du är så jävla vacker i din header <3

2011-11-20 @ 23:39:57
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0