slide show

Svaren - del 1:

När tog du din navelpiercing, gjorde det ont?
Svar: Förra året i maj tror jag och nej det gjorde inte ont alls, fast skjälvklart känns det ju lite.
Hur uttalar man ditt namn?
Svar: Det är sjukt svårt att förklara det med text, men man säger ungefär Senia, man tar bort K:et.
Svart eller vitt?
Svar: Både och!
Blonda eller brunhåriga?
Svar: Tycker att brunt hår är mycket snyggare än blont, fast det beror ju på från person till person.
Oskuld?
Svar: Nej.
Choklad eller lakrits?
Svar: CHOKLAD, helt klart, lakrits är absolut inte min grej!
Favorit affär, asså kläder?
Svar: Jag brukar gå in till H&M, Ginatricot och Monki mest, fast min favorit är nog Ginatricot.
Plattar du ditt hår?
Svar: Ja, jag plattar alltid mitt hår.
Hur plattar du ditt hår? Blir avis! Ditt hår är ju platt som fan och det håller hela tiden, hur gör du?
Svar: Jag plattar på blåstorkat hår, och då blir det dö platt, vet faktiskt inte vad det är som gör att det
håller hela dagen eftersom det blev lockigt direkt då jag gick ut förra året. Men, jag plattar det bara.
Hur sminkar du dig? Lägger du typ puder eller någoting på ansiktet? Isåfall vart köper du?
Svar: Jag använder mig först av mousse foundation, sen lägger jag på ett puder från H&M som jag visade i
ett inlägg förut, men här kommer en bild på det igen:
Hur blev du och Nina vänner?
Hon hade en grillkväll hemma hos sig och då var vi några som var där, då fick vi snabbt kontakt och började umgås.
Vilket är ditt finaste plagg?
Svar: Har faktiskt inga favorit/finaste plagg.
Hur många gånger har du färgat ditt hår?
Svar: Tror jag har färgat håret totalt 3 gånger.
Hur får du så många besökare? Ge tips på hur man får en bra blogg med många besökare!
Svar: Ja du, det var en bra fråga. Jag brukade länka min blogg ganska mycket förut på andras bloggar och så
vidare och med hjälp av det så läste mer och mer min blogg. Det är inte alls svårt att få en bra blogg. Det gäller
bara att skriva om det man själv tycker om och gillar att läsa, man ska vara sig själv också.
Är du tillsammans med någon?
Svar: Nej, inte just nu men har en super fin kille på g.
Var det länge sen du tappade din oskuld?
Svar: Ja, det var ett tag sedan nu.

Vilken linje tror du att du kommer välja när det är dax?
Svar: Jag älskar ju att fotografera och hålla på att redigera bilder och så vidare, så jag tror
jag tar estetiska programmet, media.
Vilka bloggar följer du?
Svar: Följer inga bloggar men brukar läsa mina vänners bloggar, och ibland Kenzas,
Isabelle Strömbergs och Fokis blogg.
Tips på bra skräckfilmer?
Svar: Paranormal activity 1 & 2 (och Paranormal activity 2 - Tokyo night), Rec 1 & 2, The collector.
Hur sätter man fast lösögonfransar?
Svar: Det är svårt att förklara, men det står alltid hur man gör på papperet man får med ögonfransarna. 
Vilket ämne gillar du mest i skolan?
Svar: Jag gillar inte skolan direkt, men om jag fick välja ett ämne så skulle det nog vara bild, slöjd eller musik.
Lägg upp bild på din mage när du har navelpiercing på dig?
Svar: Det har jag gjort riktigt många gånger, men här har ni en bild iallfall:
Var köper du dina 6mm piercingar från?
Svar: Det finns en liten affär här i Norrköping som heter Citylife. När jag köper en piercing så säger jag samtidigt
i kassan att dom ska byta till en 6mm stav. Annars brukar man få gå och betala för det i en smycke/piercings studio.
Vilken parfym använder du?
Svar: Lite olika, men just nu använder jag mig av DKNY Fresh Blossom.
Vilken foundation använder du?
Svar: Maybelline dream matte mousse.
Med vilken sida tjänar du pengar på bloggen?
Svar: Videofy, Bloggpartner och Bloggerfy.

När tog du din navelpiercing, gjorde det ont?


Svar: Förra året i maj tror jag och nej det gjorde inte ont alls, fast skjälvklart känns det ju lite.

 

 

Hur uttalar man ditt namn?


Svar: Det är sjukt svårt att förklara det med text, men man säger ungefär Senia, man tar bort K:et.

 

 

Svart eller vitt?


Svar: Både och!

 

 

Blonda eller brunhåriga?


Svar: Tycker att brunt hår är mycket snyggare än blont, fast det beror ju på från person till person.

 

 

Oskuld?


Svar: Nej.

 

 

Choklad eller lakrits?


Svar: CHOKLAD, helt klart, lakrits är absolut inte min grej!

 

 

Favorit affär, asså kläder?


Svar: Jag brukar gå in till H&M, Ginatricot och Monki mest, fast min favorit är nog Ginatricot.

 

 

Plattar du ditt hår?


Svar: Ja, jag plattar alltid mitt hår.

 

 

Hur plattar du ditt hår? Blir avis! Ditt hår är ju platt som fan och det håller hela tiden, hur gör du?


Svar: Jag plattar på blåstorkat hår, och då blir det dö platt, vet faktiskt inte vad det är som gör att det

håller hela dagen eftersom det blev lockigt direkt då jag gick ut förra året. Men, jag plattar det bara.

 

 

Hur sminkar du dig? Lägger du typ puder eller någoting på ansiktet? Isåfall vart köper du?


Svar: Jag använder mig först av mousse foundation, sen lägger jag på ett puder från H&M som jag visade i ett inlägg förut, men här kommer en bild på det igen:

 

Compact powder.

 

Hur blev du och Nina vänner?


Svar: Hon hade en grillkväll hemma hos sig och då var vi några som var där, då fick vi snabbt kontakt och började umgås.

 

 

Vilket är ditt finaste plagg?


Svar: Har faktiskt inga favorit/finaste plagg.

 

 

Hur många gånger har du färgat ditt hår?


Svar: Tror jag har färgat håret totalt 3 gånger.

 

 

Hur får du så många besökare? Ge tips på hur man får en bra blogg med många besökare!


Svar: Ja du, det var en bra fråga. Jag brukade länka min blogg ganska mycket förut på andras bloggar och så

vidare och med hjälp av det så läste mer och mer min blogg. Det är inte alls svårt att få en bra blogg. Det gäller

bara att skriva om det man själv tycker om och gillar att läsa, man ska vara sig själv också.

 

 

Är du tillsammans med någon?


Svar: Nej, inte just nu men har en super fin kille på g.

 

 

Var det länge sen du tappade din oskuld?


Svar: Ja, det var ett tag sedan nu.

 



Vilken linje tror du att du kommer välja när det är dax?


Svar: Jag älskar ju att fotografera och hålla på att redigera bilder och så vidare, så jag tror

jag tar estetiska programmet, media.

 

 

Vilka bloggar följer du?


Svar: Följer inga bloggar men brukar läsa mina vänners bloggar, och ibland Kenzas, Isabelle Strömbergs och Fokis blogg.

 

 

Tips på bra skräckfilmer?


Svar: Paranormal activity 1 & 2 (och Paranormal activity 2 - Tokyo night), Rec 1 & 2, The collector.

 

 

Hur sätter man fast lösögonfransar?


Svar: Det är svårt att förklara, men det står alltid hur man gör på papperet man får med ögonfransarna. 

 

 

Vilket ämne gillar du mest i skolan?


Svar: Jag gillar inte skolan direkt, men om jag fick välja ett ämne så skulle det nog vara bild, slöjd eller musik.

 

 

Lägg upp bild på din mage när du har navelpiercing på dig?


Svar: Det har jag gjort riktigt många gånger, men här har ni en bild iallfall:

 

Min senaste piercing.

 

Var köper du dina 6mm piercingar från?


Svar: Det finns en liten affär här i Norrköping som heter Citylife. När jag köper en piercing så säger jag samtidigt i kassan att dom ska byta till en 6mm stav. Annars brukar man få gå och betala för det i en smycke/piercings studio.

 

 

Vilken parfym använder du?


Svar: Lite olika, men just nu använder jag mig av DKNY Fresh Blossom.

 

 

Vilken foundation använder du?


Svar: Maybelline dream matte mousse.

 

 

Med vilken sida tjänar du pengar på bloggen?


Svar: Videofy, Bloggpartner och Bloggerfy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tar man ut sina pengar sen när man har Bloggerfy`?

Måste man ha kort eller nåt?

Snälla svara

2011-05-29 @ 15:24:34
Postat av: Anonym

hur många gånger äter du om dagarna?

2011-05-29 @ 16:05:13
Postat av: Anonym

jätte fin blogg, hur gammal är du?

2011-05-29 @ 19:42:40
Postat av: Anonym

när kommer andra delen upp?

2011-05-29 @ 21:54:43
Postat av: Jennifer:)

Vilken nyans har du på din mousse foundation? :)

2011-05-30 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0