slide show

Black - white - blue

Jag idag.

 

Har världens värsta huvudvärk, haft det hela dagen.. Tog en Ipren för typ 3 timmar sedan, men det verkar inte hjälpa alls. Kom hem från Hageby C för 1 timme sen ungefär och när jag kom hem var mamma hemma också, så nu ska jag äta något, börjar bli riktigt hungrig nu. När jag kom hem så hade hon hämtat ut ett paket, och där i låg en parfym som hon beställt från nätet. Fan vad god den var!

 

Hemkunskaps provet är klart förresten! Måste bara skriva av det på papper eftersom jag skrev det på datorn, fast har inga randiga papper så får väl bli vanliga blanka A4, om jag inte har ett oanvänd häfte någonstans.

 

Nu ska jag käka. Får se ifall jag slänger upp ett till inlägg innan jag lägger mig eller inte. Puss!


Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

Fett jobbigt med huvudvärk ... :/

2011-05-25 @ 22:20:53
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: my

jätte fin tröja :]

2011-05-28 @ 20:15:15
URL: http://lunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0