slide show

Shy girl

Jag vid middagen idag, fastnade inte på en ända bild.

 

Vi åt som sagt middag på hotellet idag, bjöds på super god mat och is te till det hela. Tog några bilder idag också, på mig och Nina, vid stranden och lite där och var, och gissa vad som hände nu..? Jo, min kamera har lagt av. Det står: "Fel, tryck på avtryckaren igen" på skärmen. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Mitt objektiv är löst och ibland går det inte att ta kort, och då måste man liksom skruva av objektivet och skruva dit det igen. Men nu går det inte att ta kort alls eftersom den där texten kommer upp.. Ska försöka fixa det imorgon, klarar mig inte utan kameran i en och en halv vecka till. Måste ju ha en massa bilder från Turkiet. Som sagt, försöker fixa med imorgon, så så länge blir det inga nya bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa hur du sätter sådär en text över din header? så det blir en text lixom i bakgrunden !

2011-06-21 @ 11:57:30
Postat av: E M M E L L Y

Är du och Nina där helt själva? :O

2011-06-21 @ 11:58:07
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: tina

faaaaan vad snygg header!!!

2011-06-21 @ 12:07:44
Postat av: Melike

Åh hoppas den börjar fungera, älskar bilderna!

2011-06-21 @ 15:06:20
URL: http://mellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0