slide show

Frågor

Vilken storlek har du på dina bilder på bloggen när du laddar upp dom?


Svar: När jag lägger upp mina bilder så har jag 736 i bredd (pixels).

 

 

Hur redigerar du dina bilder? Kan du lägga upp och visa det?


Svar: Jag redigerar inte mina bilder så speciellt mycket. Jag brukar bara ändra kontrast och ljus så att bilden ser mer ljusare ut än när jag tar den. Sen brukar jag ändra färg effekten lite, typ lite blå-gul aktigt. Kan tyvärr inte visa er hur jag gör precis förutom att spela in när jag redigerar en bild, men så långt har jag inte kommit än.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket hotell bodde ni på i turkiet? Denna fråga måste ha kommit upp ofta!:P

2011-07-13 @ 00:00:05
Postat av: Hannah

Kan inte du lägga upp mer outfit bilder? :)

2011-07-13 @ 11:37:40
Postat av: Anonym

Hej ksenia vill inte missa något från din blogg har rest snälla vad hade du för inlägg efter bird snälla kan du skriva så jag kan söka på dem snällllllllllllla <3 <3 <3 <3

2011-07-13 @ 13:39:51
Postat av: Anonym

älskar din blogg, den är awesome och du e jäkla fin:) kan du inte lotta ut en bloggdesign till dina läsare? supersnyggt äre iaf:)

2011-07-13 @ 14:47:45
URL: http://madeinindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0