slide show

Sims

Just nu.

 

Just nu sitter jag här hemma ensam och spelar The Sims 2. Det var ett jävligt bra tag sedan jag gjorde det, så det var på tiden att börja igen. Ganska tråkigt med den gamlaste versionen men eftersom jag slutat spela så har jag inte köpt nya.

 

Mamma är och jobbar, fast hon har lovat att köpa drick yoghurt och mer hostmedicin. Klarar mig inte utan det! För en stund sedan fick jag en såndär "svimstund" igen. Jag får panik när det händer.. Blir helt blöt på hela kroppen och liksom darrar(?).. Sen blir allt tyst och jag ser i princip ingenting. Jävulskt läskigt kan jag tala om för er.

 

Men nu ska jag nog skapa ett nytt hus på The Sims och ta det lugnt. Sätter mig och kollar på tv lite senare. Hoppas ni har det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0