slide show

En aning bättre

Hej på er friska människor..

Känner mig en aning bättre idag, men jag hostar så mycket att jag får ont i huvudet. Är hur svag som helst också, så lämnar inte sängen. Stannar hemma imorgon också, och om jag mår bra på fredag så går jag till skolan då, eller så stannar jag hemma hela veckan så jag är helt frisk!

Just nu ligger jag iallafall i soffan i vardagsrummet och kollar på MTV, eller lyssnar på musik om man ska vara exakt. Det är Adam Tensta - Before you know it som spelas nu. Riktigt jävla skön låt. Han var min idol ett ganska bra tag innan, så grym.

Vid halv 4 tiden så ska Nina komma hit med lite skolböcker. Jag ligger efter med lite ämnen, så det är bara att kolla tillbaka på linjen igen. Nu när jag är hemma så är det bara att passa på. Kan inte börja denna termin med att ligga efter. Det går liksom inte! Fast innan hon kommer ska jag ta en huvudverks tablett och försöka sova lite. Mina ögon stängs igen hela tiden, och jag är riktigt trött.

Har extrem bildbrist, så ni får en bild sen sommaren 2009 på mig och Wilma.

Kommentarer
Postat av: En blogg om viktminskning,kost och träning.

fin blogg:) gå in på min blogg om du är intresserad av viktnedgång,kost & träning:)

2011-01-26 @ 20:04:44
URL: http://lowcarbdiets.blogg.se/
Postat av: wilmaaa

åhh, saknar dig:(

2011-01-26 @ 23:11:52
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0