slide show

Life’s too short to be sitting around miserable

Bild från igår. Jag och Nina!

 

Nu är jag hemma efter att ha sovit över hos Nina två dagar i rad. Faktiskt riktigt skönt, har saknat min säng. Idag så tog vi det iallafall ganska lugnt. Först så vaknade vi skapligt och åt frukost och så vidare. Sen så duschade vi och gjorde oss lite i ordning. Efter det så drog vi hem till mig och hämtade Ninas väska, sen åkte vi till Borgsmos fritidsgård och visade planschen som jag gjort som vi ska sätta upp lite överallt och reklamera vårat Hip Hop Jam som vi håller på med. Känner på mig att det kommer bli grymt! Sen åkte jag hem.

 

Och så har dagen i princip sett ut för mig. Ni då, har ni haft det okej? ♥


Kommentarer
Postat av: LINNEA

sicka fina tjejer!

2011-02-21 @ 21:28:43
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0