slide show

Kiss to goodbye

Dagens facelook!

 

Det var någon som ville att jag skulle lägga upp mer bilder på mig som till exempel dagens outfit och facelook typ. Här har du en bild iallafall, ska bli bättre på det!

 

Är hemma nu, från både praon och mötet! Kan redan nu säga vilket möte vi var på. Jag och Nina ska göra ett stort Hip Hop Jam och disco den 9 april, precis en vecka efter Royal White Night! På det evenemanget så kommer det komma massor av rappare och artister, kommer även finnas en gryyym DJ på scenen som brukar köra på olika poolpartyn osv. Kommer bli fett kan jag lova, så det är bara att delta i facebook evenemanget och komma dit! ;) Det heter "Borgsmo Hip Hop Jam/Disco!" på facebook. Och det här gäller ju för Norrköpings bor då!

 

Lite kort om morgondagen! Egentligen så har vi studiedag imorgon, så vi är lediga, men jag och Nina tänkte jobba en kort stund iallafall eftersom det är kul. Men vi ändrade oss lite, liksom bättre att göra annat på en fredag..? Så vi ska ringa dit imorgon och säga att vi tar ledigt, som vi egentligen ska vara. Men, jag börjar iallfall dagen med att sova ut ordentligt och sen träffar jag Nina. Vi kommer röra oss vidare till stan och hitta på något, ska sedan köpa våra biljetter till Royal White Night. Efter det tror jag att vi ska träffa en söt tjej som heter Lova. Har aldrig träffat henne, bara pratat med henne genom msn och så vidare, så det ska bli sjukt roligt! Får se vad vi hittar på.


Kommentarer
Postat av: valerie

hur gammal måste man vara för att komma in på den där Royal white night? =)

2011-02-18 @ 10:02:43
URL: http://valeriiesteffany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0