slide show

Back to work

                                                                Jag just nu, precis kommit hem!

 

Hej på er. Har som sagt just kommit hem och ska göra något att äta. Kan äta en varg så hungrig jag är. Efter maten så ska jag diska all disk som står i vägen i köket. Vill göra mamma glad! Det är ju alla hjärtans dag snart också, men jag börjar i förväg. ;) Efter det så ska jag äntligen sätta mig och fixa ihop en ny smarrig header. Är verkligen på tiden att skaffa en ny! Ska försöka ha den så länge som möjligt, till sommaren iallafall. Vill ju inte byta för ofta heller.

 

Sen var det ju prao imorgon! Ska bli jävligt gött med thai mat i hela 2 veckor, free till och med! Kliver upp vid 9 eller något eftersom jag börjar jobba 10 och slutar 5. Hoppas dom inte pressar oss allt för mycket. Praoar med Micki första veckan och andra veckan med Nina, för dom har 2 prao platser.

 

Nej men nu ska jag gå och ta tag i disken. Måste få bort skiten alltså. Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0