slide show

Hemma dag

Bild från julafton.

 

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har iallafall jag, vaknade av att solen sken in i rummet, fan vad härligt såhär dagen innan nyår! Idag så stannar jag hemma och gör lägenheten ren! Kommer ta ett varmt bad också och köra lite zumba här hemma. Får se ifall jag drar och solar senare mot kvällen också. Blir nog jättebra! Allt känns dö bra nu faktiskt. Nyår imorgon, umgås med vänner och fira in det nya året och på söndag drar jag iväg till Stockholm för att ta bussen vidare till Umeå!!

 

Lite senare idag så kommer jag visa upp det jag tänker ha på mig imorgon. Kommer nog bli grymt! Vad ska ni göra idag då? Vädret är ju för fan på topp!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Har det hänt något mellan dig och Nina? Du nämner aldrig henne i bloggen längre.....

2011-12-30 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0