slide show

Turkiet - Alanya

Denna mysiga strand kommer jag och Nina steka på i 2 hela veckor! Härligt värre.

 

Slänger upp ett sista inlägg för idag då. Ska strax stänga ner datorn och snabb städa mitt rum. Ser inte okej ut kan jag lova er. När det är klart så gör jag mig redo för sängen, sen blir det ju självklart att sova. Det är sista dagen i skolan imorgon sen är det ju påsklov! Kommer dock inte ha vanliga lektioner imorgon, på hela dagen. Vi kommer mest få slappa och pyssla och så vidare, bara skönt.

 

Så med det här önskar jag er en skön kväll, så hörs vi imorgon, godnatt!


Kommentarer
Postat av: fatimaswary §

fan av fint det är där borta!

2011-04-14 @ 22:31:51
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Gud vad roligt! Kleopatra är lika fint som det är på bilder, sanden är helt otroligt fin! Och där man ska bada är det inga stenar eller skit, bara ren sand och underbart vatten :) du kommer få de grymt! Kram

2011-04-14 @ 23:36:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: ERIKA

Jag var där i September förra året, det är underbart fint! Ni måste testa att pairasaila (om du inte gjort det någon gång) som man kan göra där på stranden, det är helt underbart att se ut över hela Alanya efter en båt minst 50 meter upp i luften! Hoppas ni får det jätte kul! :)

2011-04-15 @ 18:13:01
URL: http://erikakarantas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har varit där det är sjukt roligt du vill inte komma tillbaka

2011-04-16 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0