slide show

Blå små blommor

Fotograf & redigering: Ksenia Jernbom
Kamera: Nikon D60 18-55mm

Hej! Stannade hemma från skolan idag. Vaknade av den värsta hostan jag någonsin varit med om. Hoastade så att tårarna rann och får kväljningar hela tiden. Vet inte vart det kom ifrån men valde att stanna hemma istället för att få en massa host attacker mitt i lektionen.

Iallafall, vaknade för drygt en timme sedan och har precis gjort lite frukost med varmt te, hoppas det hjälper lite mot hostan. Emelie har min jacka också, på tal om ingenting. Tror jag kanske drar in till stan senare och hämtar den eftersom hon praoar på BikBok till klockan 6.

Nu sätter jag på någon film och kryar på mig. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0