slide show

Lady in pink


Linne - HM | Leggings - Ninas | H-tröja - Ninas | toppar - HM | halsband - Bikbok & Glitter

Såhär ser jag ut idag! Donna tyckte att jag skulle lägga upp outfiten på bloggen, så då gjorde jag det! :)
Idag när jag gick ut genom spårvagnen påväg till skolan så kände jag att något luktade bränt, det brann tydligen på Kungsgatan.. Vet inte riktigt vad det var som brann upp men. Man kände lukten enda in i våra klassrum, inte kul.

Om en stund så lägger jag upp en eller fler bilder från "höst-fotograferingen" sen igår. Men nu ska jag gå och ta ut vitlöksbrödet som står i ugnen! Mums!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

snyggt (:

2010-09-29 @ 21:13:46
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Donna

Jasvär finaste outfitten du haft på bloggen <333

2010-09-29 @ 22:05:45
Postat av: tina

vart köpte hon tightsen ?:)

2010-09-30 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0