slide show

Stoppad av snuten..

Nu har jag kommit hem från dagen, frös verkligen så åkte hem istället. Nu när det blir mörkt tidigt och riktigt kallt så orkar jag verkligen inte komma hem sent.

 

När jag var på väg hem från Nina så skulle jag byta buss i stan, för åkte spårvagn där ifrån, men missade självklart bussen och orkade inte gå hem. Sen mötte jag upp några kompisar som jag var med medans jag väntade på nästa buss. Efter ett tag kommer en full gubbe fram och börjar prata med oss. Sen kommer en stor polis bil som kollar läget i stan, och plötsligt kastar någon en stor sten på en fönster ruta på polis bilen. Polisen tvärstannar direkt och hoppar ut ur bilen. Och gissa om jag blev rädd.. :o Det var den fulla gubben som hade kastat som tur var. Så var försiktig med sprit och allt det där, så att det inte händer något dumt på vägen hem! :)

 

Han ta en bild. Gubben är uppe i hörnet längst till höger.

 

Tänkte också säga att jag inte fick igenom nålen genom brosket. Jag var igenom med nålen men när det kom till toppen så gick det bara inte, så jag orkade inte kämpa och gav upp. Men ska försöka göra om en annan gång!

Nina däremot har en fin läpp piercing nu! :D


Kommentarer
Postat av: sanna

alltså man ska fan inte ta hål i brosket själv,, vet du hur fel det kan bli? chansen för infektion är hur stor som helst.

2010-10-16 @ 12:13:39
Postat av: Anonym

vad har du för dator? vart köpte du den? är den bra? hur mycket kostade den? rekomenderar du den?:)

skulle vara tacksam om du svarade:)

2010-10-16 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0