slide show

Med nina.

Helloj! :)

Har inte bloggat på länge nu, har aldrig något att skriva om och hinner aldrig, plus att mamma alltid tar internetet.
Nu är jag iallafall hemma hos mig med Nina. Vi har köpt chips och dipp så nu ska vi sätta på Paranormal activity och tjocka oss! :D

Jag har sett filmen förut och blir alltid lika rädd, Nina däremot har aldrig sett den, så vi får se hur det går ;)

Hörs imorgon, jag lovar!

Ps! Paranormal activity 2 kommer ut på bio 22 oktober, då ska jag gå med mamma. Läskigt..

Kommentarer
Postat av: gabriella

varför är du aldrig med Micki längre? har ni bråkat elr nåt? okej jag förstår om du kanske inte vill ta upp något sånt i bloggen eftersom det inte "angår" oss men har inte hört om hon på ett tag och ni var ju med varandra ofta förut. Älskaaaaar din blogg btw!!:D

2010-10-09 @ 01:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0