slide show

Svaren från frågestunden del 1


Varför började du blogga?

Svar: Jag vet egentligen inte, men när jag kollade runt på andras bloggar och såg hur snyggt dom hade gjort den så ville jag börja blogga själv.

Kan du fixa headers åt andra?

Svar: Tyvärr så har jag nästan aldrig tid, och om jag skulle fixa åt andra så skulle i princip alla vilja att jag skulle göra, och det är helt uteslutet. Jag gör bara åt mina närmaste vänner.

Hur många läsare har din blogg?

Svar: Antar att du menar unika läsare per dag? - Mina läsare ökar/minskar ju varje dag men i genomsnitt är det ungefär 150 unika läsare varje dag.

Vet din mamma om att du bloggar och har hon kollat in din blogg?

Svar: Ja! Min mamma vet att jag bloggar och hon läser min blogg dagligen.



Favorit smink?

Svar: Har inget sådär favorit smink, men det jag använder mig mest av är en superbra mascara - Max Factor False lash effect, och en Dream matte mousse foundation. Rekomenderar starkt!

Vad har du för naturligt hår? Asså är de rakt eller lockigt?


Svar: Det är faktiskt lockigt, eller rättare sagt vågit.

Använder du någon parfym? Vilken/vilka?

Svar: Alla mina parfymer är slut men min favorit är Jennifer Lopez färgglada parfym. Det är den absolut godaste man kan ha!

Hur får du ditt hår så volymit, kan du säga hur du fixar det?


Svar: Först så plattar jag mitt hår med en vanlig plattång, sedan använder jag mig av en Volym Master där jag fixar volym vid topparna.



Har du kille?

Svar: Nej, inte just nu.

Gillar du någon, vem?

Svar: Jag brukar inte säga vem jag gillar osv, men just nu gillar inte någon.

Hur många har du strulat med?


Svar: Jag räknar faktiskt inte!

Vem va ditt första strul med, när?

Svar: Självklart så säger jag ju inte vem jag strulade med men när det var var väl när jag fortfarande bodde i Ryssland.



Vill du bo i umeå eller Norrköping?

Svar: Ärligt talat vill jag faktiskt bo i Umeå.

Vem är den bästa personen/personerna i Norrköping?

Svar: Den jag är med mest, Micki! Dom andra på skolan är ju också minst lika bra.

Vem är den bästa personen/personerna i Umeå?

Svar: Wilma, Klara, Jannike & Joel.

Hur är det att inte bo i umeå längre?

Svar: Tråkigt och surt. Det är den bästa staden så skulle göra allt för att få flytta tillbaka.



Hur lång är du?


Svar: Många undrar det och jag vet faktiskt inte exakt hur lång jag är, men jag skulle nog gissa på att jag är ungefär 1.60.

Vad gör du på din fritid?

Svar: Det alla andra ungomar gör antar jag? Sitter vid datorn, hänger med kompisar, badar m.m.

Brukar du döma efter utseéndet?

Svar: Klart att det händer, men inte alltid.

Har du gått i vrinneviskolan?

Svar: Ja, det har jag.

Vem är din abv?

Svar: Betyder det absolut bästa vän? Har 2 bästa vänner, Jannike och Micki.

Var redigerar du dina bilder?

Svar: Photoshop cs5!

Berätta en pinsam sak, och inget du har sagt förut?

Svar: Jag har inga pinsamma saker som jag inte har berättat om jag hade haft det så skulle jag ändå inte säga!

Har du någon stuga? Isåfall vars?

Svar: Ja, jag har en stuga, fast inte i Sverige. Den ligger faktiskt i Ryssland.

Kommentarer
Postat av: deylie hihi ^^ u know

det var intressant o läsa !!! :O <3

2010-05-16 @ 19:06:20
URL: http://deylie.blogg.se/
Postat av: Moa

när kommer del 2? :)

2010-05-19 @ 19:30:45
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0