slide show

Presentkort - beställt!

Nu har jag beställt ett till presentkort som innehåller 50 kronor från Gratisbio. Behöver lite pengar när jag ska till Stockholm nästa fredag. Vi ska ju gå runt på stan och kolla, och jag tänkte köpa en klänning eller något liknande till skolavslutningen.
Om ni vill ha snabb för tjänta pengar så tycker jag att ni ska bli medlem på Gratisbio, ni får 75 poäng om ni blir medlema genom mig (kseniaj). Bli det här.

Tänkte att jag skulle börja fixa en ny design/header snart. Temat blir sommar som en läsare tipsade mig om. Ska försöka göra mitt bästa så att den blir skit snygg. Vet dock inte vilka färger jag ska ha med, för det blir helt konstigt om jag tillexempel har grönt, eller..?
Kom med en massa bra ideér på färger osv, så startar jag redan ikväll!

Nu ska jag ut på balkongen snart och ta lite frisk luft.. Tror att det kommer behövas i min sjuka kropp :(

Och förresten, GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0