slide show

Inga julklappar..?


HAR INTE DU FÅTT NÅGRA PRESENTER?

Svar: Klart som fan att jag har fått julklappar! Ni har bara inte gett mig tid att säga vad jag fått och så vidare. Igår kväll orkade jag inte blogga eftersom klockan var mycket och vi öppnade paketen sent, så jag berättar nu vad jag fått istället.

Jag fick iallafall en mobil, inte världens nyaste, men den är bra och är inköpt en månad sen. Det var alltså mammas innan men nu fick jag den och jag tycker om den. Det är en Sony Ericsson J10i2, den duger helt enkelt! :) Sen fick jag sängkläder, pengar, 3D glasögon och 3D spelare till våran tv, jag fick hur mycket choklad (bland annat Toffifee som jag älskar) som helst och andra små saker. Är helt klart nöjd med allt jag fått!

Vad fick mina läsare i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Elvira

jag fick en Canon 1000D



:)

2010-12-26 @ 11:21:45
Postat av: saga☆

kläder, smink, en väska, lite gitarrsaker, vantar och lite andra saker:)

väldigt nöjd!

föresten så är din blogg asbra!:):):)

2010-12-26 @ 21:43:42
URL: http://ssagammatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0