slide show

Fransar

Köpte dessa idag. H&M - 40:-

Idag har jag varit på stan med Nina och en liten stund med Micki också. Vi gick för det mesta bara runt och kollade. Nina köpte en tröja till en fest vi ska på den 1 januari, och jag köpte ännu ett par lösögonfransar till festen. Skönt att köpa nya, för mina andra är tjocka och har en massa maskara på sig.

Imorgon är det nyår.. Jag är inte ens taggad, jag vet inte varför. Kanske för att jag inte ska göra något speciellt? Ska bara vara hemma och äta middag på kvällen sen ska jag träffa Nina och några andra och fira 12 slaget nere på stan! Det ser jag fram emot iallafall! Försökte hitta en fest eller något, men alla var redan fulla och så vidare.
Men min nyår kommer hållas på stan. Hur kommer er nyårs kväll se ut då, och kommer ni ha på er något speciellt? Isåfall vad? :) Har lite panik med klädvalet tills imorgon så ni får tipsa lite!

Nu ska jag göra något att äta, har inte ätit på hela dagen. Kyss!

Kommentarer
Postat av: elma omerovic :*

nyyyyyår i bosniska klubben ;) festen dagen efter! :D

2010-12-30 @ 23:38:13
URL: http://elmiica.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Gillar allt din design, så fin :)

2010-12-31 @ 02:53:34
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0