slide show

Seg morgon

Hej på er allihopa!

Jag har fortfarande min natt tee på mig fast än jag vaknade halv 2 typ, valde att ligga kvar i sängen lite, byter om senare. :)

Sov med inbakad fläta inatt också, gjorde den själv. Sjukt bra blev den för att vara min första
inbakade fläta i hela håret! Dock syns den inte så bra på bilden..


Det är jätte många som vill att jag ska göra mer videoinlägg, så jag hade tänkt att slänga upp en video senare, om inte kameran har slut på batteri eller något. Själv så gillar jag inte att spela in videos med webbcameran, för då blir ljudet så dåligt.

Nu ska jag iallafall gå och göra mig en regäl frukost och kolla på någon film! Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0