slide show

Shopping!

Nu tänkte jag äntligen visa upp vad jag har köpt. Jag hittade ingenting på kanske 2 timmar, men till slut så! Det blev inte så många shopping påsar som jag tog med mig hem från Stockholm men.. Micki köpte mycket mer än vad jag gjorde! Iallafall, här kommer det!


Alltihopa tillsammans


Heta brillor till sommaren! 59,50 - H&M


Supersött rosett halsband. 39,50 (halva priset) - BikBok


Precis det jag letade efter! Härliga sommar shorts. 199 - Cubus


Söt väska. 100 kronor här nere på stan.


Linne från H&M - 29,50


Och sist men inte minst. Grymt snygga Tees från min nya favorit affär Zara - 129



Kommentarer
Postat av: Linn

Vart köpte du väskan?

2010-04-13 @ 15:00:39
Postat av: My

Zara finns vell inte i norrköping ?;o



super fiin blogg :D<3

2010-05-05 @ 15:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0