slide show

In town!

Hej hej!

Som jag lovade, här kommer bilder från Stockholm! :)

När vi kom fram så gick vi direkt in i Åhléns City. Jag och Micki inne på Monki.

 

Sedan gick vi omkring på Drottninggatan som är "själva stan". Vi gick kanske dit och tillbaka 10 gånger..

 

Två snygga brudar på Gamla stan.. :) Haha. Micki till höger och Marija till vänster.

 

Medans vi gick omkring på Gamla stan så letade vi efter ett ställa att äta på. Sedan hittade vi en taco bar. Gott var det men efter att vi återvänt till city så hittade vi en riktig taco bar där vi ville äta på..

 

Här drar jag samtidigt en facelook. Jag i restaurangen.

 

Micki!

 

Plattan! Mitt favorit ställe i Stockholm! Pla'tn som Micki och Marija säger. Haha!

 

Rätt så mörk bild men den får duga. Jag vid plattan.

 

Två glada och super trötta tjejer väntar på tåget hem! Vi fick så sjukt ont i fötterna så vi nästan började tjuta.. Till och med Marija.

Sådär! Snart visar jag upp det jag köpt. ;)

Nu behöver mamma datorn så jag ska nog gå och kolla på TV eller något. Uppdaterar senare.

Massa kärlek, till er från mig.


Kommentarer
Postat av: sofia

ofta plattan,de e värsta pundar stället :P <3

Du borde bli modell :P <3

du e fan fin på bilderna :P <3



gillaru mirre fortfarande? :P

haha ja pratade med han nyss :P<3

2010-04-12 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0