slide show

Ni har väl inte glömt..?

Bild på mig från min "nya" blogg.
 
Ser och märker att jag fortfarande får en hel den kommentarer och visningar på den här bloggen. Ni har väl inte missat att jag numera bloggar hos en ny bloggportal där min blogg heter: www.ksenias.se? Har bloggat där nu i kanske 3 månader!
 
Tycker att ni ska gå in där istället och börja följa mig där, för det är bara där jag är uppdaterad. Har även ett Instagram konto där jag håller mig uppdaterad så gott jag kan. Ni hittar mig under namnet "kkksenia" på Instagram. Men det var väl bara det jag ville säga till er! Gå in och börja följ mitt liv på min nya blogg som sagt!
 
www.ksenias.se www.ksenias.se www.ksenias.se www.ksenias.se www.ksenias.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du ibland BloggTorka och undrar vad du ska blogga om? Tror du att du skulle få fler läsare om du var mer aktiv och skrev intressantare inlägg? Skulle du göra det om du hade fler ideér och slapp lägga tid på att fundera? Testa använd BloggTorka.se, lägg även till dina egna tips och bli länkad och få fler läsare.

http://www.bloggtorka.se

2012-11-28 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0