slide show

Vilket väder!!

Iskall cola ute i solen ♥

 

Sitter i skolan nu! Hade nationella prov i matte i morse, gick nog åt helvete.. Efter det hade vi två och en halv timmes håltimme så jag, Fanny K, Abbas och Nusret, mina klasskompisar drog ner till stan. Vi satte oss först på Fräcka Frökens uteservering med en kall cola och pratade lite, därefter käkade vi på McDonalds. Har SO nu och sen matte, sista lektionen. Efter skolan möter jag nog upp tjejerna och drar till karusellerna för lite åk.

 

Senare ikväll, vid halv 7 ska jag iväg till Östergötlands teatern med skolan och se på Hamlet, 2-3 timmar ska vi sitta där och kolla så kommer nog komma hem ganska sent ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0