slide show

Never be alone

En bild jag tog här om dagen

 

Åååh, vad mätt jag är! Åt ju i stan förut och nu har jag ätit riktigt mycket kyckling och sallad. Men det var väldigt gott ändå och jag var som sagt kocken! Ligger i min säng nu och dunkar lite musik medans magen vilar. Ska fixa disken om en stund och efter det går jag och lägger mig. Ska upp tidigt imorgon, packa väskan och dra till skolan. Eller vi ska faktiskt inte till skolan utan vi ska ha en idrottsdag vid Borgsmo skolan! Alla ska tävla i olika grenar osv, ska bli roligt. Då jag kommer hem imorgon så väntar en jobbig tvättid i tvättstugan från fem till sju. Mamma jobbar sent, så jag tar tag i det i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0