slide show

Mina underbara tjejer

Jag, Kadriye och Fanny ♥

 

Hej solstrålar. Solen skiner och humöret är på topp fastän jag inte har sovit en blund inatt! Kvällen igår var verkligen skit rolig. Valborg firades med en massa folk och gud vad kul vi hade! Senare mot natten vid 11 tiden drog vi upp till karusellerna och släppte loss. Åkte karuseller så vi knappt kunde stå på våra ben, om och om igen, så ska det vara. Det var klockrent i alla fall och stor kärlek till alla som var med!

 

Sov kanske 1-2 timmar inatt och vaknade runt 8-9 i morse.. Då kan ni väl förstå att jag är trött, riktigt trött. Jag tänker inte sova nu i alla fall, för imorgon är det skola igen och då kommer jag inte kunna somna ikväll. Tänkte dra till tivolit lite senare in mot dan och åka space jam en sista gång, den är för underbar helt enkelt! Blir att lägga sig tidigt ikväll för imorgon är det som sagt skola och jag ska upp klockan 6 som vanligt.. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

fin bild :)

2012-05-01 @ 18:42:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Helen

Gud så härliga outfit ni alla hade :)

2012-05-07 @ 15:48:40
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0