slide show

It's friday!

Gormorgon allihopa! ♥

Vaknade för en liten stund sedan, därför jag började med ett "godmorgon". Klockan är ju över två redan! Just nu sitter jag på balkonen och njuter lite av det varma vädret, dock inte så mycket sol men fortfarande jätte skönt! Ska in till stan om ungefär en timme och sälja lite gamla kläder som jag inte använder. Lite extra pengar i fickan skadar inte! Har fixat ihop lite nudlar så nu ska jag käka och därefter fixa mig.

Får se vad som händer ikväll! Älskade mamma kommer hem från Ryssland imorgon också, får se till att städa lite här hemma innan det! Det gör jag då jag kommit hem senare. Ska ta mig till Hageby Centrum senare också och köpa in lite mat, kylen är tom!

Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

Ställ gärna en fråga på våran frågestund! :)

http://bysisters.blogg.se/2012/may/fragestund.html

2012-05-18 @ 15:16:16
URL: http://bysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0