slide show

En hel dag med idrott

Två bilder från idag

 

Hej på er allihopa och förlåt för den dåliga uppdateringen dom här senaste dagarna vill jag börja med att säga. Idag lämnade jag datorn hemma eftersom vi inte var i skolan på hela dagen. Vi var och idrottade vod Borgmoskolan som jag nämnde om igår. Det var roligt, men riktigt varmt och fanns knappt skulle någonstans om man inte gick in i en skog. Fick mina betygsvarningar idag också och jag säger bara, det ser bra ut!! 4 betygsvarningar har jag nu, och två av dom kommer jag fixa garanterat den här veckan! Ni skulle bara sett mina betygsvarningar förra terminen, så är faktiskt jätte stolt över mig själv!

 

Har för övrigt nyss duschat ochlagt mig i min underbara säng. Tänkte lägga mig nu så att jag kommer upp imorgon till skolan, vaknade alldeles för sent idag så att jag till och med glömde ta med mig lunch till dagen.. Så jag säger godnatt nu och lovar att jag ska förbättra min bloggning! Puss på er och vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0