slide show

En dag på badet

Några bilder från dagen

 

Hej allihopa! Kom hem för ngefär en timme sedan. Har ju varit på badhuset med några från klassen idag, simmat, solat och bara haft det suuuper skönt! Det är 25+ i skuggan så det är ju riktigt varmt i solen! Har även fått lite färg också. Verkligen jätte skön dag!

 

Är dock helt slut i kroppen efter att ha simmat 400-600 meter, så nu ligger jag i sängen framför TV:n och vilar. Ska ta och plugga lite senare också, kan ju inte bara ligga och slöa hela dagen. Får se vad som händer helt enkelt. Man vill ju bara vara ute i det fina vädret.

 

Jo, förresten! Tack till alla som röstar på mig till Blog Awards 2012! Jätte roligt att ni tycker om min blogg, så fortsätt med nomineringen och rösta på mig! Länk hittar ni i inlägget under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0