slide show

Drog en liten fika i stan

Mys med min fina vän Fanny ♥

 

Kom precis hem och sitter och äter thai mat som mamma köpte hem nyss. Otroligt gott, tröttnar aldrig på denna mat! Satt i stan innan jag drog hem och tog en fika med Fanny, pratade lite och så. Alltid mysigt med fika såhär mot kvällen!

 

Tidigare idag, efter att jag hade slutat skolan, så drog jag upp till Klockaretorpet och mötte upp Fanny och Kadriye. Lite senare gick jag och Fanny upp till henne och somnade där i 2 timmar, fruktansvärt skönt var det. Därefter pallrade vi oss ut igen och träffade Emma en stund. Vi köpte lite popcorn och slush uppe vid tivolit och satte oss och pratade. Fint slut på denna kväll. Imorgon är det fredag och det innebär nationella prov i biologi, helg och fiesta! Kommer bli världens bästa helg!!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

mums:D

2012-05-03 @ 21:37:55
URL: http://eemma.se
Postat av: Jessica

Jag älskar din blogg! Är besatt , du är så himla fin och söt. You go Girl! En fråga bara vad har hänt med Nina hon bloggar aldrig och ni är inte med varandra

Annars så är du underbar, kram :)

2012-05-03 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0