slide show

Blog Awards 2012

Nu är det dags att nominera

 

Nu är det dags att nominera bloggar till årets Blog Awards, 2012! Fick en kommentar i min blogresponse tidigare idag om att en person hade nominerat MIG! Hur roligt är det inte? Tack fina du! Så, om ni tycker att min blogg är bra så kan ni ju nominera mig, om ni vill! Skulle hjälpa mig något otroligt. Klicka på bilden åvan eller HÄR för att komma till nomineringssidan!

 

I år ser kategorierna ut såhär: Årets bloggraket, Guldpennan, Årets modeblogg, Årets beautyblogg, Årets blogginspiratör, Årets bloggprovokatör, Årets hälso och träningsblogg, Årets bloggsnackis, Årets blogstar och Årets internationella blogg.


Kommentarer
Postat av: forrestplupp!

jag nominerade dig på en av dom.

2012-06-08 @ 01:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0