slide show

Angel

Bild på mig och Fanny K från skolan idag.

 

Hallo där! Har precis kommit hem från skolan nu. Är ensam hemma och musiken pumpas på högsta volymen för tillfället! Ska strax fixa någonting att käka och därefter sätter jag mig och kollar på en film som jag fått från skolan, ett skolarbete alltså. Hade möte i skolan innan jag gick hem och vi kom fram till att jag ska gå i skolan en timme extra för att få allting gjort, fast bara vissa dagar. Har ganska mycket att fixa innan den 1 juni faktiskt.. Hoppas att jag klarar av allting i alla fall, så jag sätter igång redan idag med att titta på filmen och svara på ett par frågor till den. Om jag blir klar senare så skickar jag in ett annat SO arbete också. Kommer kännas skönt då det är gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0