slide show

7 maj 2012

Dagens middag

 

Hej på er! Vet att det var länge sedan jag skrev någonting här på bloggen, har helt enkelt inte orkar, inte alls faktiskt. Har inte haft någonting att skriva om, tråkiga inlägg som vanligt hade det varit. Uppdaterade ju i fredags senast, då nämnde jag att vi skulle ha det riktigt roligt. Det hade vi också, sjukt lyckad kväll blev det då. Helgen var kanon helt enkelt. Massa skratt och umgänge som vanligt!

 

Idag, så är det heller ingen vanlig dag! Min gulliga mamma fyller år idag! Grattis min fina!! ♥ Ska se om jag hittar en söt bild på mammsen lite senare också så grattar jag henne lite extra. Efter skolan så åkte jag ner till stan, köpte en fin bukett blommor, choklad och ett kort åt henne. Glad blev hon!

 

Därefter så mötte jag upp Fanny och Kadriye, blev lite thaimat inne i stan också. Äntligen fått en del av min blogglön så fick med mig lite saker hem också. Ett armband, bh utan några band (som man har med klänningar med öppna ryggar) och hårfärg.. Gissa vilken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0