slide show

Two pics from yesterday

Min vän Patrik, denna grabben är gooo! Two pics from yesterday.

 

Hellow, just nu befinner jag mig i min egna säng hemma, efter hela helgen. Har varit hemma i ett par timmar nu, kom hem strax innan klockan 5 om jag kommer ihåg rätt. Har gått en eller två rundor på stan med Fanny, käkat grillad kyckling och kollat ännu mer, vi kollade lite extra på klänningar till sommaren faktiskt. Efteråt åkte vi till Klockaretorpet och träffade Emma, Olivia och Linda. Sköna tjejer! Fick så grymt ont i huvudet efter ett tag, så drog mig hemåt istället, skönt att vara hemma en hel kväll i alla fall! Ska sätta på ett avsnitt av Gossip Girl, sedan sova till morgondagens skoldag! Natti. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0