slide show

Sysslor som måste göras

Lite skakig bild, men får duga!

 

Första delen avklarad. Proppat tvättmaskinerna så nu är dom fulla med smutsiga kläder! Känner att det är skönt att hjälpa till här hemma. Mamma har ju annars alltid tagit hand om tvätten, men nu känner jag att det är dags att känna på det "vuxna livet" så att säga. Tycker faktiskt att det är ganska roligt att tvätta ändå!

 

Har tvättat bort sminket och bytt om till lite mer mysigare kläder och medan jag väntar tills jag ska ner dit igen, så sätter jag på ett nytt Gossip Girl avsnitt. Fördriver tiden liksom! Kommer slänga upp ett inlägg senare med några frågor och svar också, hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0